Friday, December 24, 2010

ALLAH, MUDAHKAN LAH PERJALANAN HIDUPKU

Perasaan hati ini ingin sekali.., mencoret apa saja yang terbuku ...tapi takut menyinggung perasaan orang lain..or my life will not be exclusive anymore...

Tapi perasaan ketika kehamilan ke-tiga nie...memang x terbendung..
kelmarin aku dimaklumkan doktor baby dalam kandungan yang menjangkau 22 minggu mengalami "hydrocephalus". Doktor berpesan supaya tak bimbang next visit perkembangan baby akan dicloseup monitor...dan kalau perlu akan dirujuk ke pakar yang berkenaan..

Tapi perasaan ibu mana yang x bimbang., aku terus search di internate...wah..agak mengejutkan...penyakit tu adalah water retain dalam otak... tapi ..malas nak pikir...menakutkan..

Apa yang mampu aku buat hanya berdoa.., dan berhenti makan suppliment yang konon nya akan membantu mencerdaskan otak baby...takut kesan ubat...tak pe..anak bijak ke tidak kuasa Allah...cukup zat ke tidak pun kuasa Allah..kadang2 aku terkesan dengan ubat2 kimia...membantu kehidupan yang lebih baik ..claim by doctor...tapi ada kesan sampingan...

Bantulah hamba mu ya Allah..janganlah kau duga dengan dugaan yang aku tak tertanggung...permudahkan lah Ya Allah jalan hidupku...Amin

No comments:

Post a Comment

Perjalanan Hidup..

Coretan perjalanan hidup